محصولات ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده.
هیچ چی
نمیتواند مانع شما بشود.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی.

1.

ساخت آلمان.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی.

2.

فریم های پایدار.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی.

3.

عملیات آسان.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی.

4.

گارانتی مادام العمر.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی.

بهترین انتخاب برای سوار شدن در زمستان است.
کوه هارداتیل
بهترین ویژگی های دوچرخه.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته.

بدنه دوچرخه.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

انتقال.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

کامپیوتر دوچرخه.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

تجهیزات.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از

آخرین مقالات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ .

آمار اینستاگرام در سالی که گذشت

در یک بستر رو به رشد مانند رسانه های اجتماعی، آگاهی از آخرین آمارها  برای شکل دهی به استراتژی های کسب و کار از اهمیت بسزایی برخوردار است. از آنجا که رسانه های اجتماعی فقط طی چند ماه یا چند سال، دستخوش تغییرات اساسی می شوند، لذا آگاهی داشتن نسبت به مخاطبان خود و نحوه ارتباط با آنها بسیار مهم است.

آمار استفاده از رسانه های اجتماعی در سال 2020

سال 2020 یک سال واقعا دیوانه واری است و هر روز اتفاقات زیادی در رسانه های اجتماعی رخ می دهد. در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس کووید-19 استفاده از رسانه های اجتماعی افزایش قابل توجهی داشته است.  افراد به دلیل محدودیت رفت و آمد و ترس از حضور در اماکن عمومی، بیش از پیش به خرید آنلاین رو آورده اند. تجارت الکترونیک و بهره برداری از فضای آنلاین برای بقای کسب و کارها به امری انکاناپذیر تبدیل شده است.
 بسیاری از مشاغل برای بقا می جنگند و بازاریابی مؤثر بخشی اساسی در بهبود آنها خواهد بود. تیم اینستادونی در این مقاله مجموعه ای از اطلاعات ارزشمند را در رابطه با رسانه های اجتماعی ارائه داده است. این اطلاعات به دپارتمان بازاریابی بسیاری از شرکت ها کمک می کند تا با کسب آگاهی بیشتر از رسانه های اجتماعی، بحران ویروس کرونا را بهتر تحمل کنند.
برای همراه شدن با فضای رسانه های اجتماعی که به طور مداوم در حال تکامل است، در اینجا برخی از آمارهای مرتبط با استفاده از رسانه های اجتماعی ارائه شده است تا شما را با آخرین اطلاعات راجع به آنها مجهز سازد.
  • بیش از 4.5 میلیارد نفر در ابتدای سال 2020 از اینترنت استفاده می کنند.
  • کاربران فعال رسانه های اجتماعی اکنون از مرز 3.8 میلیارد عبور کرده اند که 9 درصد (321 میلیون کاربر جدید) بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته است.
  • یک فرد به طور متوسط در بیش از 9 رسانه اجتماعی حساب کاربری دارد و به طور میانگین 2 ساعت و 16 دقیقه روزانه در رسانه های اجتماعی زمان سپری می کند.
  • 91 % از کاربران رسانه های اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه به کانال های اجتماعی دسترسی دارند.
  • استوری های اینستاگرام رو به رشدترین حوزه در رسانه های اجتماعی هستند. فقط در مدت دو سال، بینندگان فعال روزانه استوری های اینستاگرام از 150 میلیون به 500 میلیون افزایش یافت.
  • فیس بوک و اینستاگرام مدتهاست که به عنوان محبوب ترین پلتفرمها بر رسانه های اجتماعی تسلط دارند. با این حال، در چند سال گذشته، چندین پلتفرم اجتماعی خاص نه تنها ظهور کرده بلکه به سرعت به شهرت رسیده اند.
TikTok یکی از چنین پلتفرم هایی است که فقط 3 سال قبل ظهور کرده و بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

 

آمار اینستاگرام

استوری های اینستاگرام بهترین فرصت برای مشاغلی است که به دنبال تعامل با مشتریان بالقوه در این پلتفرم هستند. همچنین، پست های اینستاگرام  به صورت پست سرهم (چرخ و فلکی) می توانند تعامل ارگانیک شما را نسبت به پست های عادی بیشتر کنند.

همزمان با طراحی استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود برای سال 2020 ، حقایق زیر را مد نظر قرار دهید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما همگام با اخرین روندها است.
  • کاربران اینستاگرام در سال 2020 به طور متوسط 28 دقیقه در روز در این پلتفرم صرف می کنند.
  • روزانه بیش از 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل از یک نمایه کسب و کار بازدید می کنند.
  • تعامل با برند ها در اینستاگرام 10 برابر بیشتر از فیس بوک (Facebook)، 54 برابر بیشتر از پینترست (Pinterest) و 84 برابر بیشتر از توئیتر (Twitter) است.
  • پست های پشت سرهم (چرخ و فلکی) تعاملات ارگانیک بیشتری نسبت به فیلم ها و تصاویر در اینستاگرام دارند.
  • ماهانه بیش از 150 میلیون نفر از پیام مستقیم اینستاگرام (دایرکت) برای برقراری ارتباط با یک کسب و کار استفاده می کنند.
  • 60٪ مشاغل در اینستاگرام از عناصر تعاملی در استوری ها استفاده می کنند تا حداقل یک بار در ماه با مخاطبان تعامل داشته باشند.
  • اینستاگرام 10.7٪ از سهم مراجعه اجتماعی به سایت های تجارت الکترونیکی را نشان می دهد که بالاترین میزان در همه رسانه های اجتماعی به جز فیس بوک است (80.4٪)
  • 79 % از کاربران به قصد خرید محصول یا خدمات در اینستاگرام به جستجو می پردازند.
  • بیش از دو سوم بازاریابان گزارش داده اند كه بیشتر بودجه بازاریابی سال 2019 خود را در اینستاگرام خرج كرده اند.

آمار  استفاده از اینستاگرام بر اساس سن

  • 9 % رده سنی 13 الی 17 سال
  • 3 % رده سنی 18 الی 24 سال
  • 8 % رده سنی 25 الی 34 سال
  • 9 % رده سنی 35 الی 44 سال
  • 1 % رده سنی 45 الی 54 سال
  • 8 % رده سنی 55 الی 64 سال
  • 2.2 % رده سنی 26 سال

هوش مصنوعی در بازاریابی رسانه های اجتماعی

امروزه رسانه های اجتماعی تنها بستری برای اشتراک گذاری اطلاعات و برقراری ارتباطات نیست. شرکت های هوشمند از ظرفیت های عظیم این پلتفرم ها در راستای تجارت الکترونیک، ارائه خدمات به مشتری، بازاریابی، روابط عمومی و موارد دیگر بهره میبرند.
با این حال، مدیریت رسانه های کار چندان آسانی نیست. شما باید محتوا ایجاد کنید، آن محتوا را در زمان های مناسب به اشتراک بگذارید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، فعالیت ها را نظارت کنید، تبلیغات را مدیریت کنید، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و گزارش ها را ایجاد کنید.
انجام همه این کارها به صورت دستی و کارآمد تقریباً غیرممکن است.
اما با کمک ابزارهای هوش مصنوعی مانند اینستادونی، بازاریاب ها می توانند استراتژی های مناسبی را برای کمپین های خود انتخاب کنند، رفتارهای مخاطبان را ردیابی کنند، عملکرد های بازاریابی خود را تجزیه و تحلیل کنند و  انبوهی از فعالیت های دیگری را انجام دهند. بدون ابزارهای هوش مصنوعی انجام این فعالیت های برای آنها بسیار سنگین  و گاها غیرممکن خواهد بود.
در صورتی که برای اجرای موفقیت آمیز کمپین ها زمان و تلاش کمتری مورد نیاز باشد، می توانید در عملیات بازاریابی خود بر جنبه های خلاقانه تری تمرکز کنید.
هوش مصنوعی چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند:
  • ساده سازی فرایندها
  • کمک به درک مشتریان
  • هدف قرار دادن مشتریان راغب (leads)
با بهره بردن از ابزار های هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی، می توانید در صحنه رقابت با رقبایتان پیش بیفتید و از آنها متمایز گردید، ارتباط قوی تری با مخاطبان خود برقرار کنید و دستاوردهای خود را بهبود ببخشید.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی توانایی کامپیوترها برای تقلید از رفتار هوشمندانه انسان است. این تقلید با استفاده از الگوریتم ها و داده های تاریخی صورت میگرد. هوش مصنوعی اساساً از تکنیک های یادگیری ماشین برای درک فرایندها بهره میبرد.
 هوش مصنوعی از این دانش برای مدیریت کارآمد وظایف و پیش بینی ها ، توصیه ها یا تصمیماتی استفاده می کند که معمولاً به تلاش و قدرت ذهنی انسان نیاز دارد.
به عنوان مثال، یک ابزار هوش مصنوعی می تواند اطلاعاتی را در مورد مشتریان احتمالی مانند محصولات موردعلاقه آنها، زمان دلخواه برای ارسال پست در شبکه های اجتماعی توسط آنها، نحوه استفاده از حساب های خود و حتی نوع محتوایی را که در آن تعامل دارند، جمع آوری کند.
پس از تجزیه و تحلیل این بینش ها، هوش مصنوعی می تواند مشخص کند که کدام پیام بازاریابی بیشتر به گوش مخاطبان شما می رسد.
تصور می کنید Netflix ، Hulu یا Amazon چگونه فیلم هایی را که ممکن است دوست داشته باشید به شما پیشنهاد می دهند؟ آنها این کار را براساس سابقه فعالیت شما در سایتشان انجام میدهند – یعنی هوش مصنوعی در عمل.
تحقیقات نشان می دهند که  هوش مصنوعی می تواند 40٪ بهره وری کسب و کارها را افزایش دهد. فناوری های هوشمند قادرند  بر تلاشهای شما در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی تأثیر مثبت بگذارند. همه فعالیت های شما، از استراتژیهای موردنیاز برای محتوا گرفته تا تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی، همگی می توانند برای بهبود نتایج از هوش مصنوعی بهره ببرند.
تهیه کردن
لوازم دوچرخه.
مکان ما

یک مکان دلخواه وارد نمایید.

دوشنبه تا جمعه 9: 00-19: 00

اطلاعات بیشتر

+44 202 555 0151

johndoe@gmail.com

مشترک شده

حمل و نقل رایگان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مبادله و بازپرداخت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خدمات مشتری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پرداخت های فوری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.